Alla inlägg under januari 2009

Av Kristina - 1 januari 2009 11:54

Jaha, då var man uppe igen. Det blev ganska sent. Var hemma vid 3 tiden i natt och då var jag lite pigg så jag hade lite svårt att somna. Släckte nog vid 4!! Alla kom hem helskinnade och det var ju viktigast.

Det nya året kunde ju inte börja bättre. Solen skiner från en klarblå himmel! Det blir en långrunda med Sallie sen och ett röj i källaren.

Imorgon ska vi nog åka in till stan och beställa vår resa. Vi hittade ett par hotel på Karon Beach, Puket, som verkade intressant. Det ska bli spännade att åka till Thailand.

Nu får jag sätta igång, halva dagen har ju gått ;)

Av Kristina - 1 januari 2009 01:28

God fortsättning på er alla!

Sitter här och väntar på att få köra in till stan och hämta Linn. 

Kvällen har varit lugn och maten var god. Här smälldes det bara smällare mellan 00.00 och 00.30 Det var skönt! Sallie verkade inte ha ont av det iallafall och det är ju bra. Hon har varit ute på sin kvällsrunda nu och lagt sig till rätta på fällen. Johanna pratade jag med för en stund sedan och dom hade haft det bra. Ja, det verkar ju som att jag överlevde detta nyåret också ;)

Imorgon blir det sovmorgon!! Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards