Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Snart nytt år....

Av Kristina - 31 december 2009 18:19


Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)


Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.


Vi håller även på att packa och dona för på lördag åker vi hela familjen till Thailand. Det ska bli SÅ skönt!!!!

Sallie får stanna hemma med mormor, så hon kommer att ha det toppen :)


Under tiden vi är iväg så ska snickarna göra färdig i resten av huset. Tak ska bytas på en toa, i en hall och på Linns rum. I hallen ska de även sätta upp nya väggar så att det är färdigt när vi kommer hem. Då får vi fixa det sista, måla och lägga in ny matta. Hallen behöver verkligen en ansiktslyftning. där sitter nämligen medaljong tapeter, bruna, och mattan är grön med medaljongner ;) Detta gjordes 1975, så det är på tiden :)


Hoppas alla haft en riktigt trevlig jul och ett Gott Nytt År önskar jag Er, Kram


Ps. kolla gärna min hemsida www.irishbushmills.se (öppnas bäst i explorer, inte fire fox, varför vet jag inte) Det väntas snart valpar!!! :) Ds.

 
 
Anki

Anki

31 december 2009 19:12

Vill önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! =)

Kram

http://tollarenakito.wordpress.com

 
Tes

Tes

1 januari 2010 13:46

Ojsan, vad mycket ni har på gång! SJUKT kul med valpar på gång! När är det dag? Ha det så himla kul nu på er semester och njut ordentligt! Gott nytt år på er! Kram

http://www.tesans.bloggplatsen.se

 
Karin

Karin

3 januari 2010 21:23

Hoppas att ni får en bra semester i Thailand. Sköt om dig och vila ordentligt. Grattis till att det ska bli valpar. Jätteskoj. Kram Karin

http://www.softisarna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 11 december 2009 08:46

  Veckan har gått snabbt, denna gången också    Igår var familjen på Musikal. det var Sandras klasskompisar som bjöd oss på en sprakande föreställning i kärleken och musikens tecken. Tack allihopa ni var jätte duktiga!!!!   Igår var jag på mamo...

Ovido - Quiz & Flashcards