Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Kristina - 11 januari 2009 19:19

I morse, närmare bestämt 04.45, ringer telefonen och upp far min man. Han är lite snabbare än jag på fötterna! ;) När han väl hittar telefonen, under den tiden har jag hunnit måla upp många bilder, så kollar han på displayen och säger -Det är Linn??!! (vår dotter) Samtidigt slutar det att ringa!!

Va!!, säger jag. Ligger inte hon i sin säng??  Tobbe traskar bort till Linns rum och visst är hon där! -Hm, vad gör du?? Frågar Tobbe. Det var så här: Linn hade varit uppe hela natten, suttit vid datorn, sen hade hon lagt sig i sängen och kommit åt telefonen med foten, vilket resulterade i att telefonen ringer det senaste slagna nummret!! Linn tänker då när hon hör hemtelefonen ringa -Vad är det för IDIOT som ringer mitt i natten!! Nä, vad kan det vara för IDIOT, tro!! När hon inser att hennes mobil ringer någon så fattar hon vad som hänt, men då är det redan försent.

Hur lätt var det att somna sen, tror ni?? Det tog en stund kan jag meddela för man blev ganska klarvaken. På köpet så ringer inte min väckarklocka 8.00 som jag satt den på utan vi vaknar först vid 10 tiden. Det var väl ingen ko på isen, men jag hade tänkt komma upp lite tidigare eftersom vi är ganska fel i tiden här och vardagen drar ju igång på allvar imorgon. Ja, så kan det gå när inte haspen är på!!

Ovido - Quiz & Flashcards