Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Kristina - 16 januari 2009 17:44

Äntligen har kvällen kommit. Innan idag var jag ute en sväng med Sallie och det var lite kallt om näsan. Jag och Sandra har varit och handlat och för en stund sedan åt vi middag. Tobbe kommer strax hem och då ska vi väl sätta oss i soffan och kolla på tv. Ikväll är det Let´s Dance, inte jätte kul men det får väl duga. Linn är på bio. De skulle titta på "Vi hade iallafall tur med vädret, igen" Den vill jag också se. Fast jag väntar nog tills den kommit på film, jag är inte så förtjust i att gå på bio, sitter hellre hemma. Vi får väl se senare vad de tyckte.

Av Kristina - 16 januari 2009 10:25

Idag är Sandra ledig och vi kunde ta lite sovmorgon. Så blev det kanske inte riktigt! Vaknade av att Linns väckarklocka stå och piper, högt! Så hon försov sig och missade första bussen. Johanna kom iväg som hon skulle vilket hon och Linn inte gjorde igår. Då försov de sig båda två. Jag tycker att de är stora nog att sköta det här med att lägga sig i tid och sedan komma upp när de ska. Jag kanske är för sträng, jag kanske skulle gå upp och väcka dom?? Men jag behöver ju inte gå upp?! Vet inte hur jag ska göra, de vill ju vara stora också och de behöver ju lära sig. Hm, hur gör ni, har ni några förslag??

Idag händer det nog inte så mycket. Jag och Sandra ska åka och handla. Sen blir det väl en runda med Sallie och så finns det väl lite tvätt att ta hand om. Kanske dammsuga av lite. Ja, det vanliga blir det nog. 

Ovido - Quiz & Flashcards