Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Kristina - 10 januari 2009 22:37

Javisst blev det pizza till alla. Tobbe kunde inte stå emot frestelsen, han tog också pizza!!

Vi har nyss avslutat en sen fika hemma hos mormor. Jag och Tobbe kollade in körslaget innan vi åkte till mormor för att hämta tjejerna. Jag blev lite orolig för Falkenberg, för de var inte så bra som de brukar vara och de andra var väldigt starka. Men det gick ju bra och tur var väl det för 4 kompisar ska åka till Stockholm nästa helg och kolla på körslaget och det är ju kul om Falkenberg är med då.

Nu ska jag snart knyta mig, natti natti!!

Av Kristina - 10 januari 2009 17:27

Ikväll blir det pizza!! Vi ska inviga de nya pizzatallrikarna som jag fick i julklapp. Det var ett tag sedan vi åt pizza här hemma så alla väntar på att Tobbe och Johanna ska komma hem från stan med dom. Tobbe körde Johanna till stan för det skulle träna inför ett uppträdande som de ska ha på Bankens "julfest" imorgon. Tobbe passade på att springa också. Sen ringde han och sa att han skulle ha sallad?? och så undrade han om jag också skulle ha det?? Nääää, jag vill ha pizza!! Idag har vi inte gjort så mycket. Plockat och pysslat lite. Tjejerna ska till mormor när vi ätit. De ska hjälpa henne och slänga ut granen och fika lite.

Ovido - Quiz & Flashcards