Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Lustigt!!!

Av Kristina - 4 december 2009 08:15

Vet ni??? Igår tog jag ju mig äntligen tid att skriva här och idag såg jag att det var igår för ett år sedan jag började blogga :))))) Sammanträffande??


Sandra är hemma idag från skolan hon kände sig lite rosslig i halsen men det är nog ganska lungt.

Linn åkte tidigare till skolan idag för Turism skulle göra studiebesök i Ulricehamn. Det var ett Äventyrsland som de skulle besöka.

Johanna har prov i ljudteknik idag, hoppas det går bra :)


Idag blir det lite pyssel här hemma. Jag ska hänga upp gardinerna i det sista fönstret, Tobbe satte upp gardinstången igår. Sandra vill julpynta på sitt rum så vi får väl göra det senare idag. Linn pyntade på sitt rum igår och det blev så fint :))


Jag ska nog rasta grannens hund också. Det har jag gjort i en månad nu för de har tagit över en lunch-bar och jobbar väldigt långa dagar. Han är så gó Buster, en stor rottis.


Tända ljus till kvällen och titta på Idol, det blir fredagsmys det!!!!  

 
 
Anki

Anki

4 december 2009 18:47

Vad roligt att du har börjat blogga igen, trodde nästan att du hade gått upp i rök! ;)

Kul att du har fått upp hemsidan för din kennel, det ska bli spännande att se när den är helt färdig :)

Jag har själv startat upp mitt företag, gå gärna in och kika på den :)
http://hundgladje.se

Kram

http://tollarenakito.wordpress.com

 
Lena

Lena

4 december 2009 19:24

Hoppas du får en mysig fredagskväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

6 december 2009 12:48

Önskar dig en skön 2:a advent!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

7 december 2009 00:08

Välkommen tillbaka. Jag har saknat dig!
Kram

http://www.softisarna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards