Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Kristina - 25 januari 2009 15:26
















Johanna tog stor slam i dag!! GRATTIS!! Johanna blev Förbundsmästare i junior klassen. Tyvärr hade Linn ett skott som inte var riktigt runt, så hon blev åtta, men det är ju bra ändå. Tobbe klarade sig också bra, han blev 5:a i senior klassen. Köinge Skytte tog även segern i senior för där vann Andreas senior klassen. Det här gänget kanske skulle varit med i skidskytten?! ;) Det gick ju inte så bra för herrarna där, men tjejerna klarade sig fint, fint!!

Nu är skyttarna på väg hem så jag ska ha klart middagen om en stund. Tur det för jag är jätte hungrig!!

Av Kristina - 25 januari 2009 12:06

Ibland funderar jag på om Sallie skulle varit en ko?? Skämt och sido. När en hund betar gräs så har den sura uppstötningar eller behöver kräkas. Ibland så gör Sallie så och det är inget att oroa sig för direkt. Men hon betar med en sån fart!!

Tobbe, Johanna och Linn är i Laholm och tävlar i skytte. Jag tror det var förbundsmästerskap idag. Det är hela tiden olika tävlingar och det är lite svårt att hålla reda på. Det är skidskytte på tv också och det tänkte jag att jag skulle titta på. Sen är det borta match i volleyboll och det tänkte jag följa online på datan. Det blir mycket sport idag!! Nu har Sallie lugnat ner sig och lagt sig tillrätta på fällen igen och jag ska surfa vidare. Bye!!

Ovido - Quiz & Flashcards