Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Kristina - 12 januari 2009 20:51

Idag har jag och Sandra varit i Varberg på utredning. Sandra jobbade på flitigt med testerna och var duktig. Sedan åkte vi och handlade på Willy´s i Falkenberg. Sandra åt även sin favorit mat på torget, mos och köttfärs!! När vi kom hem gjorde jag ett röj här hemma med all tvätt som låg och väntade på att få komma in i skåpen. Lite senare kom Linn hem och då åt hon och jag lite rester sedan igår. Sen var det dax att åka iväg igen för Sandras bad har börjat igen. Vi kom hem strax efter 20.00 och då var det gott med rostade mackor och lite kex. Nu är jag trött och måste nog snart gå och lägga mig för jag ska börja på ett nytt jobb imorgon. Det ska jag berätta mer om, imorgon!

En liten rolig sak som hände idag var att Linn, hon som ringde hem på natten, somnade över sin data innan idag. Ha ha!! Så går det när man är uppe halva nätterna!!

Sov gott alla vänner!!

Ovido - Quiz & Flashcards