Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Kristina - 4 januari 2009 22:28

Idag har jag haft en heldag i Göteborg på MY DOG. Det är inte ofta man är på utställning utan att ställa ut. Jag ville åka utan hund så Sallie fick vara hemma och vila. Det var många fina Wheaten terrier att titta på, och många trevliga vänner att prata med. Jag var också en vända och pratade med Ann-Britt som har Tibetansk Terrier.

När utställningen i wheaten ringen var slut så gick jag en runda bland alla försäljarna. Det var mest det gamla vanliga, men jag fick iallafall köpt en vinterjacka och det var ju bra nu när det är så kallt. Två döttrar var också med och när vi var klara så körde vi till Kållered. Där hittade jag ett par nya kängor och det är ju också bra när det är kallt. Vi fick även köpt Gitar Hero Rockband och det vet jag inte om det var så bra. Nu står det trummor, mick och två gitarrer i vardagsrummet som gränsar till vårt sovrum!! Tjejerna bankar, knäpper och sjunger för fullt!! Undrar när vi får nattfrid igen?? Jag får nog prata med dom nu, för jag är väldigt trött efter denna heldag och jag vill gärna gå och lägga mig. Natti natti ;)

Ovido - Quiz & Flashcards