Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Kristina - 27 januari 2009 22:13

Jaha, då var det läggdags igen. Vi har varit hemma hela dagen förutom en sväng till frissan. Sandra skulle klippa sig. Den frissan klipper i rekord fart. Från hemmadörr till hemmadörr-30min!! Att köra fram och tillbaka tar 10 min.!! och det blir bra, så det är inget att klaga på. Billigt också 220 kr för vuxen.

Nu håller jag på och läser Sommarbarn av Katerina Janouch. Har precis börjat men den verkar bra, ganska lättläst. Den handlar om en flicka som man nog får följa upp i vuxen ålder. Hon är från Prag och kommer att hamna i Sverige tillslut.

Läste klart Himmel över Everest härom kvällen och den var kanon bra. Läs den om ni har lust.

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag och städa på däckfirman. Sandra får följa med för hennes assistent är fortfarande sjuk.

Sov gott och dröm sött!!

Av Kristina - 27 januari 2009 13:32

Sallie bara älskar Tin´s påhitt!! Jag har lagt godis i tidningspapper och Sallie letar förbrilt. Hon tycker det är jätte skoj! Tur att jag kom på det innan jag städade ;)

Av Kristina - 27 januari 2009 11:11

Jag fick sovmorgon idag för Sandras assistent är fortfarande sjuk. Johanna ligger hemma idag för hon mådde illa morse.

Jag är pigg! Ska sätta upp gardinerna i köket idag för jag hann inte igår. Det finns massor med tvätt och så behöver det dammsugas här. Alltid något att pyssla med ;)

Sandra var på sin simträning igår och då tog hon simborgarmärket , 200m., det tar hon varje år så det börjar bli några stycken. Hon var jätte trött men stolt!! För henne är 200m som om en annan skulle simma 600-700m. Det är bra jobbat!!

Ovido - Quiz & Flashcards