Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Kristina - 14 januari 2009 22:30

Nu har vi tittat på reseledarna som är i Phuket. Det var ett trevligt program. Kul att se lite från Phuket, nu när vi har bestämt att vi ska åka dit. Sen tittade vi på Baggarna och Eriksson. Det var väl så där. Kul att se hur Bagge bor.

Nu är det sängdaxs. Natti natti!!

Av Kristina - 14 januari 2009 16:01

Nu har jag, Sandra och Linn fikat och det blev årets första semlor!! Mums va gott det var!! Vi är inte som alla andra, vi har skivad banan i våra semlor. Eftersom jag inte tål mandel så kom min mamma på detta med banan när jag var liten. Sen har vi alltid ätit det så. Tobbe gillar inte mandelmassa och inte tjejerna heller. Tjejerna är ju inte vana vid det men de har smakat när de varit hos andra. När de kom hem då sa de att banan var mycket godare. Det kan vara ett tips för er andra som inte heller gillar eller tål mandelmassa.

Ps. Vi sparade några till Johanna och Tobbe med!! Ds. ;P

Av Kristina - 14 januari 2009 14:11

Idag var första dagen som jag hade lite längre ledighet från alla barn på ganska lång tid och därför hade jag samlat på mig lite ärenden som var tvugna att uträttas. Först var jag på banken sedan Gekås där jag skulle lämna tillbaka lite grejor, och det var i sista stund, och till slut ICA eftersom kylskåpet var ganska tomt. Där skulle jag även skicka tillbaka lite grejor som jag beställt, det skulle jag gjort för flera dagar sedan.

Jag tog en liten runda på gekås ner till mattorna. Jag hittade faktiskt tre stycken. Det var kanon bra, för jag har letat ett tag. Jag var tex. ute på nätet men där skulle en matta kosta lika mycket som tre gjorde på gekås. Så jag är jätte nöjd. Det ska bli roligt att dammsuga och sedan lägga ut dom.

Jag och Sallie var ute på en promenad innan och det var så skönt ute. Det varken blåste eller regnade. Kunde nästan ana lite vår, eller?? Nja, det är nog lite för tidigt, fast det hade varit skön.

Jaha, nu ringde telefonen. Sandra har slutat och kommer hem två timmar tidigare än jag trodde. Då får jag köra och möta henne vid bussen.

Hörs sen.......

Ovido - Quiz & Flashcards