Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Kristina - 23 januari 2009 13:10

När jag och Sandra satt och åt frukost så pratade vi lite om en utställning som jag ska på i mars. -Men vi då?, sa Sandra. Hon undrade vad resten av familjen skulle göra då.

-Jo, jag tänkte anmäla er också, ni är nog mogna för att gå i öppen klass och syskongrupp. Vi började flabba och spåna vidare. Sandra ville att jag skulle locka på henne med jordnötter och Johanna kunde jag locka på med Jolt cola, för det dricker hon jämt. Linn går nog fint vad jag än lockar med!! Man fick så roliga bilder i huvudet och vi skrattade gott en stund. Tänk om det var så, föräldrarna ställer ut sina barn och får dem bedömda av en dommare!! Vi närmare eftertanke så finns det ju redan. Det är väl bara kopplet som skiljer dem åt!!

Ovido - Quiz & Flashcards