Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Kristina - 26 januari 2009 12:58

Nu har jag fått upp gardinerna i datarummet. Det blev jätte fint. De var ljusgröna med sametstryck på. Innan hängde det ett par blå som inte släppte in något ljus, men det gör dessa. Jag hade även köpt orgideer, i tyg, ny avlång vit kruka till dom och en högre lampfot, denn förra var så kort. Orgideerna ser så verkliga ut och jag tycker det är fina växter men de är lite tråkiga när de inte blommar och så är de dyra. Jag är nämligen ganska bra på att ta död på mina växter, iallafall alla som har blommor ;) så dessa passa mig perfekt. Det blev ett riktigt vår fönster. till sommaren så ska vi kanske byta fönster och fasad på den väggen och då blir det kanon!! Jag har även strykt gardinerna till köket så de ska jag sätta upp sen. Sallie och jag har varit ute på en promenad, riktigt skönt väder. Kan man ana vår?? Nä, just det, glömde att det snöade lite i morse!! Fast inget är ju som väntans tider!

Av Kristina - 26 januari 2009 07:37

Idag ringde klockan 6.15 och det var ett tag sedan den gjorde det. Sandra har fått sitt nya schema och då börjar hon ganska många dagar 9.00 Hon var taggad  idag, men vad händer?! Jo, hennes assistent sms:ar 7.00 och säger att hon ligger i feber och halsont. typiskt! Sandra har iallafall sitt bad idag, så vi ska iväg senare i kväll. Badet är ju hennes idrott och det är ju jag som är med henne där.

Men det var ganska skönt att komma upp för det blir ju lite mer av dagen då ;) Jag tänkte att jag skulle ta ner julgardinerna, har visst inte gjort det än ;) och så köpte jag nya till datarummet på gekås så de ska jag sätta upp också.

Ha en bra dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards