Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Redan söndag??

Av Kristina - 18 januari 2009 11:39

Vart tog lördagen vägen?? Gjorde igentligen inget särskilt. Först på förmiddagen åkte jag och Johanna för att byta hennes förstärkare som hon fick i julklapp. Hon ville ha en annan som var dyrare och den hade dom inte hemma. Nu hade det kommit en annan modell. Det var inte riktigt den hon hade bett dem att ta hem, men hon tog hem den på prov. Hon bestämde sig igår

för att hon ville vänta på den andra som nog kommer i veckan, så det blir till att åka dit igen. Sen var jag i stan en lite stund. Kollade lite på rean men det var inget som lockade.

Jag och Sandra bytade sen data med varandra. Hon har en videokamera som har ett uttag som inte fanns på hennes data men på min. Det var den enklaste och billigaste lösningen.

När vi sen ätit middag och pysslat lite så var det dax för körslaget. Det blev ju ingen höjdare för oss här på västkusten, eftersom Falkenberg åkte ut. Lite tråkigt var det, för jag tyckte inte Falkenberg var sämst. Våra kompisar var ju i Stockholm och kollade så jag för höra med dem sen hur det var efteråt. De låg nämligen på samma hotel som kören och jag kan tänka mig att det kanske var fest på kvällen!!

Nu får jag ta tag i söndagen. Tänkte gå en runda med Sallie och sedan kamma henne och klippa hennes tassar och klor.

 
 
Tin

Tin

18 januari 2009 14:48

Jag tyckte heller inte att Falkenberg var sämst i går. Sämst och sämst, de är ju väldigt bra alle-sammans!!!
Men i går....tyckte jag att de "guldklädda" skulle tacka för sig.

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards