Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Sumering

Av Kristina - 27 januari 2009 22:13

Jaha, då var det läggdags igen. Vi har varit hemma hela dagen förutom en sväng till frissan. Sandra skulle klippa sig. Den frissan klipper i rekord fart. Från hemmadörr till hemmadörr-30min!! Att köra fram och tillbaka tar 10 min.!! och det blir bra, så det är inget att klaga på. Billigt också 220 kr för vuxen.

Nu håller jag på och läser Sommarbarn av Katerina Janouch. Har precis börjat men den verkar bra, ganska lättläst. Den handlar om en flicka som man nog får följa upp i vuxen ålder. Hon är från Prag och kommer att hamna i Sverige tillslut.

Läste klart Himmel över Everest härom kvällen och den var kanon bra. Läs den om ni har lust.

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag och städa på däckfirman. Sandra får följa med för hennes assistent är fortfarande sjuk.

Sov gott och dröm sött!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards