Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Mästare i huset!!

Av Kristina - 25 januari 2009 15:26
















Johanna tog stor slam i dag!! GRATTIS!! Johanna blev Förbundsmästare i junior klassen. Tyvärr hade Linn ett skott som inte var riktigt runt, så hon blev åtta, men det är ju bra ändå. Tobbe klarade sig också bra, han blev 5:a i senior klassen. Köinge Skytte tog även segern i senior för där vann Andreas senior klassen. Det här gänget kanske skulle varit med i skidskytten?! ;) Det gick ju inte så bra för herrarna där, men tjejerna klarade sig fint, fint!!

Nu är skyttarna på väg hem så jag ska ha klart middagen om en stund. Tur det för jag är jätte hungrig!!

 
 
Ingen bild

Ann

26 januari 2009 15:23

Ett stort Grattis från oss alla/Kram Ann

 
Ingen bild

Johanna

28 januari 2009 01:22

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards