Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Joggingrunda

Av Kristina - 31 januari 2009 19:00

Sallie har varit ute med husse och sprungit. Det var första gången och rundan blev inte så lång. Sallie ska träna på att ta långa steg så att hon rör sig fint i ringen. Hon behöver också bygga lite muskler. Motion är ju aldrig fel, bara jag slipper springa!! ;)

Nu har vi ätit, potatisgratäng och lövbiff i sås, det var riktigt gott. Linn hjälpte mig och då var det inte så tråkigt, som jag annars brukar tycka. Nu börjar snart körslaget och det tänkte jag titta på.


 
 
Christina W

Christina W

31 januari 2009 19:42

Jag kan gå lååånga promenader men be mig inte jogga en endaste meter för det tar liksom stopp då

http://metrobloggen.se/godmat

 
Tin

Tin

31 januari 2009 21:34

Jag håller med, det är tråkigt att springa.
Då går jag hellre en snabb promenad.
Harry har varit olydig här i kväll. En av killarna som är här hade ställt en stor bit pizza på köksbänken. Han är ju inte van vid att ställa det högt upp så inte hundar får tag i det.
Medan vi tittar på körslaget ser jag att Harry kommer med en tom kartong ut i hallen, han har ätit upp allt som var kvar av pizzan.
Killen gillade inte lök som väl var så det fanns det inte på den.
Harry är en hopplös tjuv medan Lisa absolut inte själ från bänkar och bord.
Däremot har hom slickat Harry runt nosen och undrar vad han fått och inte hon.
Hoppas han nu inte får ont i magen.

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards