Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

Skolstart

Av Kristina - 9 januari 2009 07:46

Idag var det som vanligt igen. Alla väckarklockor började ringa vid 6 tiden, ja iallafall Johanna och Linns. Skolan börjar igen och så även alla tidiga mornar. Hade Tobbe varit hemma (han kom lyckligt fram till Stockholm igår, trots det hala väglaget) så hade även han varit uppe vid 6. Jag och Sandra kunde sova till 8, men jag vakna när de andra skulle iväg så jag gick upp och kollade så de kom iväg i tid ;) Dygnsrytmen har väl inte varit riktigt normal de senaste tre veckorna. Tonåringar vänder väldigt snabb på den och jag är inte sen att följa efter. Innebär det att även jag är ung?? ;) Det känns inte så!! Inte SÅ ung iallafall ;)


Jag och Sandra ska åka till Varberg och göra ett besök på "Team unga-vuxna" idag. Skolan är lite för svår så Sandra vill göra en utredning för att få gå inom särskolans ramar. Hon vill fortsätta på mediaprogramet men läsa i en lugnare takt. Utredningen kommer ta några veckor och under tiden går hon som vanligt i skolan men utan läxor och prov, och det funkar bra.

 
 
Ingen bild

Ann

9 januari 2009 15:12

Hej!!Skönt när allt är som vanligt igen med tider o liknande./Kram Ann

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards