Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Kristina - 27 februari 2009 18:24

Idag bar det ju av till gekås och lite shoping. Jag sa till tjejerna att vi tar ingen vagn, vi ska ju inte ha så mycket.

Att jag aldrig lär mig!! Givetvis blev det mer än vad som var tänkt och innan vi ens plockat hälften så var korgarna (3 st.) överfulla. Jag hittade faktiskt byxor som passade jätte bra och det fanns ju inte med på listan inte heller några presenter som jag hittade.

Vi var alla nöjda och sedan åt vi lite mat också, på Nimos.


När vi körde var det dimma och grått men när vi kom ut från gekås sken solen så när jag kom hem tog jag en skön runda med Sallie i vårsolen.

 

Det måste vara våren som gjorde ett kort besök för jag blev jätte varm på runda. Både pannband och vantar åkte av.


Nu ska vi äta lite kvällsmat och sedan bänka oss framför tv:n.

Ha en trevlig fredagskväll!!

Av Kristina - 27 februari 2009 10:27

.....och jag har sovmorgon!! Sandra är ledig idag och hon, jag och Sallie, sömntuta, har legat och dragit oss länge idag. Sallie är nästa alltid den som går upp sist. Wheaten terrier är verkligen en ras för den som vill ligga i sängen lite längre ;)


Jag måste skicka ett blombud till Ann......

...Så nu var det gjort! ;)


Hennes lilla Nellie mår inte riktigt bra. Jag hoppas verkligen Nellie snart blir bra igen och att Ann kan få reda på vad det är som är fel. Det är ju så svårt som hundägare att inte veta. Tänk om hundar kunde tala!!

Krya på dig Nellie önska Sallie och vi andra.


Idag ska jag åka en sväng till gekås. Behöver lite plock så som tvättmedel, eldklossar, nytt batteri till min kamera, blekmedel, bröd, toapapper m.m och lite godis till i kväll!


Ha nu en riktigt bra dag och ta det lungt ute i trafiken!!

KRAM


Ovido - Quiz & Flashcards