Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Kristina - 11 februari 2009 22:49

Nu har jag tittat på tv och slappat.

Ska gå och lägga mig strax, men först en kvällsrunda här på bloggen.


Just nu läser jag Svensk Maffia. Den är ganska okej (har precis börjat). Det är ju ingen roman eller deckare utan mer en dokumentär, om man nu kan säga så. Intressant är den i allafall.

Sov så gott, hörs imorgon!

Av Kristina - 11 februari 2009 16:57

Igår sydde jag upp gardinerna till däckfirman där jag städar och samtidigt sydde jag upp Sandras byxor.

Det gick snabbt och bara typiskt mig att jag lägger allt på hög och inte betar av det!!


Idag har jag varit och städat. Jag satte även upp gardinerna och det blev snyggt.


Alla tjejerna var med hem från skolan och vi passade även på att äta middag på torget. Torggrillen i Falkenberg har Sveriges godaste mos, om ni inte visste det! ;)


Nu börjar det mörkna ute och det är snart kväll. Jag ska titta på Semestersvenskar och Arga snickaren sen, två ganska trevliga program tycker jag.

Ovido - Quiz & Flashcards