Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Kristina - 2 februari 2009 15:56

Nu har jag varit hos tandis och är 1200:- fattigare. Det blev som tur var ingen rotfyllning utan en lite billigare variant, fyllning av ett tomrum inne i tanden. Tandläkaren hade inte sett något sådant här innan så hon hoppas att detta ska funka. Det gör jag också för det är dyrt med rotfyllning.


Min vänninas bror Joakim, ringde innan. Han var sugen på en kopp kaffe och det var inga problem för en kaffekärring som mig. Vi satt och pratade en stund om ditten och datten. Alltid mysigt med lite sällskap.


Det blev inget café besök idag. Sandra slutade tidigare och tog bussen hem. Fast bada ska hon göra sen så vi ska köra in till stan vid 6 tiden.


Nu ska jag kolla på trimbord på webben. Tänkte köpa ett med hjul för det är lite lättare när man ska på utställning.

Av Kristina - 2 februari 2009 09:06

God morgon alla vänner!


Jag sitter här och gör min vanliga runda på internet.

Idag ska jag till tandläkaren. Inte så kul för jag vet inte riktigt vad som väntas??!! Jag har en tand som krånglar och den kanske ska rotfyllas. Vi får se vad tandläkaren säger.


Alla barnen är i skolan och det är väldigt lungt här hemma. Jag ska följa med Sandra på hennes bad i kväll så vid 4 tiden ska jag hämta henne i skolan. Sen ska vi gå och ta en god fika på Stålboms, stans bästa fik!!


Skulle badat Sallie i helgen men eftersom det är ganska kallt, 6 minus idag, så får jag vänta lite. Ska se om jag kammar henne senare idag.

Nu ska jag göra mig iordning, ses sen!

Ovido - Quiz & Flashcards