Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Kristina - 3 februari 2009 19:16

Nu har jag tänt brasan och alla värmeljus. MYS!!

Jag ska koppla av i soffan till "Bygglov" och "Såld på hus".


Jag har kammat och borstat Sallie också. Hon är blev så len, mjuk och snygg.  


Imorgon ska jag städa på däckfirman. Jag har köpt gardiner dit, för ganska länge sedan. Men gubben har inte fått upp gardinstången än. Hur lång tid ska det ta??


Nu ska vi äta lite rostat bröd och varm O`boy med grädde.

Ha en trevlig kväll!!


Av Kristina - 3 februari 2009 16:27

Oj, vad tiden sprungit iväg idag. Sallie och jag var ute och gick en sväng i det vackra vädret. Vi tog den branta trappan igen!!

Sedan har jag gjort pannkakor till mig, Sandra och Linn. Till efterrätt tog de semla också. Jag avstod för jag var jätte mätt.

Jag får nog göra ett röj här hemma, hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards