Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Kristina - 14 februari 2009 22:52

Brasan har brunnit hela dagen och nu är det varmt inne igen, skönt!


Tjejerna i slalomen hade inget flyt, skytte tjejerna hade inget flyt och killarna i skytte hade verkligen inget flyt. Så då kan det ju bara bli bättre, eller hur??

Fast några gjorde ju bra ifrån sig så man ska väl inte dra alla över en kant.


Johanna, Linn och Tobbe var på skyttetävling idag men de vet inte än hur det gick, för det är fler som ska skjuta imorgon. De var iallafall ganska nöjda när de kom hem.


Idag åt vi tacos till middag och det var gott. Jag åt alldeles för mycket. Orkade inte ens äta kvällsmat. Fast lite glass till melodifestivalen gick ner ;)


Jag får sitta uppe en stund till för jag har lovat hämta Linn sen som är hos en kompis på fest.

Så godnatt till er alla och sov gott! Imorgon är det en ny dag och nya överraskningar!!

Av Kristina - 14 februari 2009 11:04

Vaknade i morse av att Tobbe startade brasan. Skönt tänkte jag då går jag upp om en liten stund när det blivit så där varmt och skönt.

-Va trevligt att du tänder, sa jag. - Ja, pannan har stannat i natt så det är lite kallt, säger Tobbe. Eftersom det varit flera minus i natt så var det väldigt kallt, inne!! Typ +15-16 grader!! Nu tar det hela dagen innan det blir varmt inne så vilken tur att det är Alla hjärtans dag, det värmer ju lite.


Det får bli en vacker bild istället, som påminner om varmare tider!!

 Solen hjälper också till för det är strålande solsken ute.


Nu på förmiddagen har jag kollat på skidskytte och slalom framför brasan. Hoppas det går bättre för svenskarna. Alpint är ju slut nu men skytten började ju idag.


Ha nu en riktigt mysig dag och ta hand om varandra!!

<3 KRAM!!

Ovido - Quiz & Flashcards