Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Kristina - 21 februari 2009 16:04


Titta vad jag fick av "mormor" idag!! Hon är ju för jäkla snäll!

Är ni avis nu alla vovvänner??


Av Kristina - 21 februari 2009 12:58

Vill ju givetvis hjälpa polisen i Gävle att placera ut jätte fina valpar!

 http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.542008 

Tack Lena för att du har ett hjärta av guld!

Av Kristina - 21 februari 2009 11:16

Satte mig just för att titta på damernas stafett i skidskytte och hoppsan vad händer?? Flera vurpor i starten men tack och lov klara Sverige sig och kommer iväg bra. Kollade på herrarna i morse men det gick ju inte så bra. Grabbarna var trötta och då stämde det inte så bra.

Nu ska de skjuta första.... och Domej sätter 4, en bom men först extra skottet sitter. Hon går ut på 8:e plats.

 Go, go Sweden!!



Sen är det störtlopp och det får jag nog kolla lite på också.

Ses sen!!

Av Kristina - 21 februari 2009 01:28

Här sitter jag och väntar på att få köra och hämta Linn som är på inflyttningsfest. Jag pratade med henne för en liten stund sedan. De hade kul och hon ville inte åka hem än:( och jag som är så trött!!

Hon får väl stanna en stund till, snäll som jag är ;)

Jag kanske skulle haft stickningen nu att ta till. Fast det är ju lite grusigt i ögonen så det kanske inte hade gått så bra.


Johanna är fortfarande uppe, hon har ju vänt dygnet nu när det är lov. Fast på måndag börjar skolan igen så då blir det inga sena kvällar mer.


Imorgon, nä visst, idag är det mycket skidor att kolla på, på tv. Det börjar med skidskytte och alpint redan vid 9. Undrar om jag orkar mösa mig upp då?? Jo, det får jag allt göra. Hoppas det blir mer medaljer och att även herrarna får någon.

Nu ska jag ta en sista koll här på internet innan jag kör ut i vinternatten. Det är kallt, snö och glatt. Bäst att ta det försiktigt. Det ska visst komma mer snö här under lördagen.

Natti natti och sov gott. Fridens liljor!! ;)


 Ps. jag fick en släng av demens innan ikväll. Sandra äter p-piller, för att hon har ont och mår illa under mensen. Jag brukar ge henne den eftersom hon har svårt att få ut dom och hennes synfel gör att hon inte ser så bra heller. Vet ni vad som hände?? Jo, jag svalde p-pillan!!!!!! Herre gud, är jag tankspridd, eller??!! Som vi skrattade :)))))) Tårarna bara rann!! Man får ju inte roligare än man gör sig!! *fniss* och ett gått skratt förlänger ju livet. ;) Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards