Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Kristina - 4 februari 2009 09:27

God morgon alla vänner!

Vänner.....? Ja, faktiskt ni är alla mina "vänner" fast jag inte träffat så många av er. Det finns alltid trevliga själar där ute som man inte behöver känna mer än så här men ändå känna att man "känner" ;) Det känns som att det behövs ett nätverk där man bara kan ge varandra trevliga ord och uppmuntringar.


Där gjorde jag en riktig djupdykning ;) *fniss* Jag brukar inte vara så djup och inte så bra på att ge komplimanger eller, fast jag menar det. Jag får nog försöka med det. Andra kan ju inte veta vad jag tänker.


 Idag är det städdag. Sandra har kort dag i skolan så hon åker med mig och jag städar under tiden hon är där. Linn, Johanna och Tobbe ska tävla i skytte i kväll. De ska skjuta Faling Target. Det är samma som de skjuter på skidskytte. Hoppas det går bra för dom, Lycka Till!!


Nu ska jag äta lite frukost. Ha en bra dag, ses sen!!

Ovido - Quiz & Flashcards