Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Kristina - 12 februari 2009 13:13

Här är det ganska vackert väder och solen tittar fram. Jag ska gå en runda med Sallie innan hon hamnar i duschen.


Här är så där lagom kallt ca 2 plus. Men ingen snö. Det har det visst kommit på andra håll!! Så det blir inga snögubbar, grottor eller änglar.



Jag kommer ihåg när jag var liten då kunde man bygga grottor och borgar för det snöade mycket oftare och mer då. Skridskor kunde man också åka. Under de 17 år som mina barn funnits så tror jag det hänt en eller två gånger och då har kanske snön som mest legat någon vecka. Lite tråkigt faktiskt.

Nu får jag ut i solskenet innan det också förvinner!!

Av Kristina - 12 februari 2009 13:02

På förmiddagen var min matte i telefon och busig som jag är så var jag bara tvungen att kolla under den gamla plasten som ligger i trädgården. Matte och husse får faktiskt skylla sig själva som inte tagit bort den. Eller hur?!


Jag tror det bor möss eller grodor där. Iallafall så luktar det något och jag grävde som tusan.


Till slut så började matte gapa och gorma på mig så jag var tvungen att gå in. Kolla så snygg jag blev!! Eller snyggare!! ;)


Nu tycker matte att jag faktiskt får tvätta av mig lite. Så okej, bättre så här??



Matte säger att jag nog åker på en dusch för tassarna var visst lite svarta också. Måste hon vara så petig??

Ovido - Quiz & Flashcards