Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Kristina - 26 mars 2009 22:30

..........DET SNÖAR!! :((

Hoppas nu inte det snöar hela natten utan att det smällter bort fort!!


Natti natti och kram

Av Kristina - 26 mars 2009 19:12

Nu har jag varit på en blogg runda bland alla mina blogg vänner. Det är alltid lika mysigt att titta in hos alla trevliga människor. Kram till er alla <3


Nu sitter jag här med en kopp kaffe och är lite stel i ryggen. Jag har nämligen klippt en wheatentik i eftermiddag. Hon blev riktigt fin och ägaren blev jätte nöjd och beställde genast en ny tid. Tack för det!! ;)


Igår var jag på däckfirman och städade. Det var lite smutsigt eftersom jag inte varit där på två veckor. Jag lunchade med alla grabbarna där och det blev pizza. Det var ganska längesedan jag åt det, så det var smarrigt!!


Annars har det väl inte hänt så mycket mer.

Nu ikväll gjorde vi varma smörgåsar till kvällsmat och strax tänkte jag sätta mig framför tv:n


Imorgon ska jag och Sandra in till stan. Sandra ska vara med på en fotografering för ett  informationsblad. Sen blir det nog middag i stan och handla på hemvägen. Vi ska även hämta ut biljetter till Caroline af Ugglas. Den 12/4 kommer hon till Göteborg och Sandra vill dit och titta.

Tobbe ska på uppstart på sin golf imorgon kväll. De skulle träffas och äta lite och få datum på när säsongen drar igång.


Ha en riktig skön kväll!

Vi får väl se om det kommer någon snö, som dom har lovat!! :(

Ovido - Quiz & Flashcards