Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Kristina - 8 mars 2009 17:17

Ojdå, är det redan kväll?? Jag har varit på vinden hela eftermiddagen och grejat. Johanna och Tobbe var och kollade in trummorna och det blev affär. Så nu har vi dammsugit, torkat golv och putsat fönster. Johanna dammsög gamla mattor som vi täckte hela golvet med. Upp med hissgardin och in med stolar och ett litet bord. Det finns även en madrass, så om de vill kan de sova där!! ;) Våran gamla stereo fick också plats. Johanna har även burit upp sin el-gitarr och förstärkare.

Det blev riktigt bra, faktiskt ganska mysigt. Det är bara en nackdel och det är att det finns möss på vinden. Fast det gör inget, jag ska ju inte vara där och givetvis finns det inga i "mus"ikrummet! ;)


Nu har jag och tjejerna lagat mat, ris och kassler. Det var gott. Sen tog jag en god kopp kaffe.

Tobbe har åkt på poker med alla pokergrabbarna och jag ska kolla på tv sen. Det var något nytt på 5:an. Ett sådant där tävlingsprogram där de springer någon rolig hinderbana.


Ha en skön söndagskväll, kram

Ovido - Quiz & Flashcards