Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Kristina - 15 mars 2009 13:14


Blir man glad, eller!! Solen skiner, det är 10 plus, vårblommorna kommer och all snö är borta. Underbart!!


Jag och Sallie ska gå en runda nu i det vackra vädret. Sen ska Sallie kammas och badas för på tisdag är det dax för klippning. Hon är jätte långhårig så jag ska åka till min "kennelmammma" som får snygga till henne. Jag brukar klippa själv men nu är hon så ovådrad så jag behöver lite hjälp och får samtidigt en lektion av Kickie.


På lördag är det utställning i Malmö och dit ska jag och Sallie. Det är så kul och man träffar en massa kompisar.


Veckan är lite körig. Hela tisdagen försvinner och på onsdag ska jag på ett möte med Sandra. Sen ska det väl städas lite extra för på söndag fyller tjejerna 17 år. Ingen är hemma på lördagen så det får planeras och fixas lite innan.


Nä, här kan man inte sitta. Ut i det vackra vädret!!


VÅRYRA!!! Kram

Av Kristina - 15 mars 2009 00:10

GODNATT alla vänner hörs imorgon!


...Jag säger snälla, snälla, snälla, snälla, snäääällla.....la, la, la, la.....

Jag gillar den! :)

Ovido - Quiz & Flashcards