Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Kristina - 2 mars 2009 13:35

Det snöar, igen!! Jag vill inte ha mer snö nu jag vill ha vår och värme!! Blä :(

 Idag har jag varit ensam hela fm och är det fortfarande. Bäst att passa på och njuta ;)

Linn kommer nog snart hem, hon slutar tidigt idag. Vid fyra ska jag hämta Sandra i skolan. Hon ska på sin simning sen så vi ska gå och fika där imellan. Det brukar vara ganska mysigt.

Idag har jag mest plockat och pratat lite i telefon. Ringde mamma för henne hade jag inte pratat med på hela helgen. På onsdag ska hon på efterkontroll av sitt öga. Hon skulle ringa och bråka lite med Resam. Hon får resa hem men kanske inte dit. Blir det så, så får jag köra henne.


Nu börjar magen kurra, så jag får väl fixa lite mat.


Ha det så bra idag och var rädda om varandra!!


Kram och nyp i stjärten! ;))))

Ovido - Quiz & Flashcards