Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Kristina - 1 mars 2009 20:45

Då var vi inne i Mars och det vet väl alla att det betyder vår!! Fast idag har jag frusit som aldrig förr. Jag var nämligen och tittade på en hundutställning i ett ridhus och det var KALLT!!

Det roliga med inoff. utställningar är att det delas ut mycket rosetter och att man inte behöver betala för dom.



Det var med en Wheaten terrier och hon skötte sig utmärkt. Hon var ensam i klassen och blev BIR med HP och sedan blev hon 3:a bland terrierna 4-6 mån.

Ann´s hund Nellie var inte med men hennes bror var det och han vann sin klass och blev sedan BIM. Det var jätte duktiga valpar. De är så roliga att titta på för de är så spralliga och busiga.


När jag kom hem ställde jag mig vid spisen och lagade söndagsmiddag. Det blev kyckling med ädelost, ris och sallad. Som vanligt rensades alla karotter!!


Sen gick jag över till grannen. Hon säljer underkläder och festkläder. Idag var det öppet hos henne några timmar och jag passade på att få full service i BH:arnas värld. Jag provade massor och bestämde mig för en vit med spets. Den satt perfekt!! Tänk att jag alltid har gått med fel storlek?! Nu fick jag en som satt jätte skönt och jag fick jätte fina bröst strax under hakan och inte nere vid navlen ;)


Sallie har varit ute och sprungit med Tobbe idag så hon har verkligen fått motion i helgen. Det är så skönt med en hund som vilar av trötthet och inte av slöhet!!


Ha en trevlig kväll!


Ovido - Quiz & Flashcards