Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Kristina - 10 mars 2009 09:50

Idag vaknade jag av att telefonen ringde. Det tar ju en liten stund innan man fattar vad det är så innan jag kommit upp hade ju personen lagt på, givetvis!!


Det var Linns klasskompis mamma som undra om Linn skulle till skolan för då kunde hon åka med dom. Tanken var god men Linn stannar hemma idag också. Hon är inte riktigt bra än och hon vill ju vara riktigt frisk till på måndag då klassen åker till London i fyra dagar.

Sandra är också hemma och jag är fortfarande på benen, peppar,peppar, ta i trä!! Jag får väl fortsätta med Kanjangen, det är nog inte helt fel.


Idag händer det inte så mycket. Ganska trist väder, grått och mulet. Jag får väl pyssla med det vanliga "pysslet".


Föresten, tittade ni på Spålöst, igår?? En riktig snyfthistoria. Det är ganska mysigt när de finner dom de letar efter och allt får ett lyckligt slut ;)


Ha en trevlig dag och var rädda om varandra!! KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards