Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Kristina - 24 mars 2009 17:01


Här i Halland har vi nog haft alla de sorter idag. Det har snöat, haglat, blåst, solen har strålat och molnen har farit som tettingar på himlen och det är kallt som tusan!!


Igår var det fullt schema. Promenad med Sallie och lekstund med grannens hund. Fika i stan med Sandra och Ann. Besök på Fynda för att köpa skiva. Var med Sandra på hennes simträning. Plocka lite efter kalaset och tillslut lite tv.

Idag är Johanna hemma. Det är visst hennes tur att bli förskyld nu. Jag och Sandra har varit på Gekås idag också. Det var lite ont om shampoo, tvål, tvättmedel m.m så nu har jag fyllt på förråden.

När vi kom hem så fikade vi på tårta som blev över sedan kalaset, mums!!


Idag reste svärmor och svärfar till Egypten i två veckor. Det skulle jag också kunna tänka mig :)

Jag kan se dom framför mig hur dom går där nere och gottar sig i det varma vädret.

När det är så här bitande kallt så skulle det inte skada med lite värme!!

Jaha, jag får väl vara nöjd med värmen från braskaminen för ute är det inte så skönt.


Imorgon ska jag in till däckfirman och städa. Jag köpte lite olika tidningar idag när jag var och handlade. Dom ska jag lägga på däckfirman så kunderna har något att läsa när de sitter och väntar. Nu börjar nämligen folk att byta till sommardäck. Jag själv tycker att det är lite tidigt, man vet ju alldrig när det fryser på och blir glatt. Fast det är ingen risk att Tobbe byter mina än. På hösten har jag vinterdäck på tidigt och sen får jag köra med dom tills alla har bytt till sommardäck. Han hinner nämligen inte med mina när alla andra är och byter. En fördel är att jag alltid har bra däck, det behöver jag inte oroa mig för :)) Tack gubben!! ;)


Ha det gott, och blås inte bott ;))

Ovido - Quiz & Flashcards