Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Kristina - 12 mars 2009 11:26


Idag fick jag lite hjälp i trädgården ;) Sallie tyckte väl att det var dags att snygga till lite. I ett obevakat ögonblick så tog Sallie saken i egna tassar och satte fart. Jag var ju inte riktigt beredd och hade ju inte fått fram någon skottkärra så Sallie slängde ut allt på gräsmattan, den tokan!! Ja, så kan det gå när inte haspen är på!! ;)

(Jag tror det var så att Sallie fick syn på en mus och följde efter den ner en bit i underjorden.)

Här är något, här inne!

Långt här inne matte, kolla!!

Jag tror det var något här??

Det kan ha varit på denna sidan, matte!!

Av Kristina - 12 mars 2009 11:00

Vad hände igår, då?? Jo, jag var och städade på däckfirman.

Det är toaletter, kontor och butik som jag försöker hålla rent och trevlig. 


Just nu är det mest toaletter och omklädningsrum som behöver rengöras men snart drar säsongen igång och då blir det ganska skitigt i butiken också.


På eftermiddagen körde jag och Sandra till Särö, utanför Kungsbacka.

Sandra hade hittat en Keyboard på blocket som hon gärna ville köpa. Den var jätte fin och kostade endast 500 kr. De hade hon sparat ihop själv och hon var jätte nöjd när vi körde hemåt igen. Det är mycket ljud och låtar på den och hon satt hela kvällen och spelade.


På kvällen lagade jag middag. Det blev stekt lax, potatis och kall sås. Mumsigt!!

Sen satte jag mig framför tv:n och kollade på Arga Snickaren och Semerstersvenska.

Sen var det dax för alla att knoppa in. Linn och Johanna skulle ju till skolan. Linn har inte varit i skolan på 1½ vecka så hon var ganska sugen på att få gå dit.


Ja, just det. Jag blev ju väckt av telefonen på morgonen (andra dagen på raken) Det var El firman som skulle laga grannens kyl (grannen bor i Stockholm och jag är "hustomte" där) De ville bara berätta att det kommer som idag. Tack för det!! ;) Faktiskt så blev jag väckt av telefonen idag också. El firman ringde 7.30 och sa att nu kommer vi. Tack för det också!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards