Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Kristina - 5 mars 2009 08:59


God morgon på er alla där ute!!


Hoppas natten varit bra och att ni vaknat pigga och utvilade. Själv har natten varit bra, vaknade bara en gång av att Sallie låg på mina ben. Hon tror nog att jag ska rymma under natten ;)


Linn är fortfarande hemma med feber, hosta och huvudvärk. Febern var inte lika hög igår så det går nog på rätt håll nu.


Idag måste jag dammsuga!! Jag har plockat i flera dar men ännu inte kommit till dammsugan. Men idag är det dax ;)


Ikväll ska jag på kurs. Jag började i höstas med en uppfödarutbildning och första kursen var Anatomi och nu ska vi fortsätta med Beteendeboken. Det är jätte kul och även om man inte ska ha uppfödning så är det väldigt bra kurser för den som bara vill lära  sig mer om hundar. Kennelklubbarna brukar ordna dessa och är man medlem så brukar de vara gratis.


Jaha, dammsugning var det, bäst att sätta fart!!

Ha en skön torsdag, kram

Ovido - Quiz & Flashcards