Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Kristina - 9 mars 2009 12:21


Vi är lite hängiga idag. Linn har fått tillbaka lite av sin röst men har fortfarande hosta. Sandra snorar och hostar hej vilt!! Jag började dagen med Kanjang, för säkerhets skull. Det retar lite i halsen och näsan rinner lite. Jag vill inte bli förskyld så jag tänkte "mota Olle i grinden", om det nu går ;)


Johanna och Sandra har studiedag idag men inte Linn för hon går på ett annat gymnasium och de har studiedag en annan dag. (Fast hon är ju hemma iallafall) Johanna åkte in till stan innan. Hon skulle se om hon kunde hitta ett stativ som fattades till trummorna. Igår kväll satt Johanna hela kvällen och halva natten uppe i musikrummet och lyssnade på mina och Tobbes gamla vinylskivor. Det var ZZ Top, Status Quo, Bob Marley m.m Hon tyckte det var jätte mysigt!!


Jag får väl göra ett röj här hemma nu, så vi ses och hörs senare.....KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards