Direktlänk till inlägg 5 augusti 2009

full fart framåt

Av Kristina - 5 augusti 2009 22:07

Idag har det varit en dag då det verkligen har rullat på. Solen har värmt, nästan hela dagen, det var en lite svacka vid 18 tiden med lite droppar men det var ingen fara.


Vi har kommit en bra bit på staketet. Själva ramen är på plats och så även nätet. Nu är det grinden kvar och lite snestävor upptill som ska på plats. Till nästa år kommer jag även hänga upp lite blommor men jag tycker inte att det är någon idé att göra det i år.


Imorgon ska vi köpa virket till grinden och dyl.


Tobbe mäter in de sista plankorna.


Sallie kollar in det nästan färdiga staketet.


Så här ser det från altanen.


Matte, jag blir så tött när ni bara grejar hela dagen!! ;)

 
 
tin

tin

5 augusti 2009 22:25

Det låter som om ni är på god väg :)
Blommor kan vänta men jag kan se det framför mig att det kommer att bli ursnyggt!

http://tins.bloggagratis.se

 
Inga-Lill

Inga-Lill

5 augusti 2009 22:57

Hej, nu var det länge sedan ...
Så fint ni gör. Nästan varje blogg jag går in på så fixas det med något överallt. Det är kul.
*Kram*

http://ilsi.bloggagratis.se

 
Tes

Tes

6 augusti 2009 08:12

Så himla fint det blev!

http://www.tesans.bloggagratis.se

 
Anki

Anki

6 augusti 2009 14:11

Vad snyggt det blev! =)

Kram

http://www.ankisblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards