Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Kristina - 7 augusti 2009 06:30


Tro det eller ej, men jag är redan vaken!! :)


Ja, det var ju inte meningen, hade ställt klockan på åtta men vaknade sex!! Trodde att det var någon som skrek, NEJ, som om den var ledsen. Jag blev klarvaken och låg och lyssnade. Men det var knäpptyst i hela huset. Måste ha hört i syne :) Iallafall så gick jag upp och har nu grejat lite. Vikt en tvätt och startat en tvättmaskin. Sallie kom upp för hon var kissinödig. Nu har hon ätit och gått och lagt sig igen ;) Alldeles för tidigt för en sjusovare, som hon!! ;))


Igår var det mest pyssel ute. Vi var och köpte brädor till grinden. Tobbe hann och såga lite innan han åkte på sin herrgolf. Jag kantade och klippte gräsmattan och målade det Tobbe sågat.


På kvällen gick jag och grannen med hundarna en ganska lång promenad. Det var en otroligt skön kväll.


Idag verkar det bli en lika solig dag som igår och vi ska åka hela familjen till Varberg och köra Gokart på förmiddagen.

Jag och Sandra har ju gjort det ett par gånger och det är jättekul, fast dyrt, 100 kr. för 8 minuter!! Men något kul måste man ju ha!! :))


Ikväll ska vi till min mamma. Hon fyller år idag :) GRATTISKRAM, till dig mamma!! Det blir min bror och våra familjer. Vi börjar bli ganska många nu. Kommer alla så är vi ca 14 st matglada personer. ;)


Därimellan kanske vi hinner med att såga några brädor och måla lite, vi vill ju att det projektet snart ska bli klart!!

Ovido - Quiz & Flashcards