Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Kristina - 4 augusti 2009 21:02

Idag sov vi länge!! Hur länge tänker jag inte tala om, för då tycker ni att vi är tokiga ;) Men när klockan var 20.00 så undrade jag vad dagen tagit vägen, den var så kort ;)


Vi, alltså jag, Tobbe, Sandra och Linn, har varit i stan nu i eftermiddag. Först åt vi på Charlie Chaplin. det blev kebabrulle och pizza. Sen var jag i djuraffärerna för jag skulle ha ett nytt utställningkoppel. Tillslut hittade jag ett i guld som blev fint, fast halsbandet var för kort så jag får byta det.

Sen åkte vi till Coop och handlade. Det var lite tunt på middagsmat och Sandra skulle ha en väckarklocka och skiva. Tanken var först att vi skulle åkt till Gekås men där var det kö. Vilken tur att jag ringde och kollade först!!


Vi tog sen en sväng om Tobbes firma för han behövde kolla posten och sätta in dagskassor.


Innan vi åkte idag så gjöt Tobbe fast den sista stolpen så imorgon blir det nog lite fart på staketbygget.


Idag har det inte regnat men varit grått, så imorgon hoppas vi på bättre väder. Heller hur??!!

Ovido - Quiz & Flashcards