Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Kristina - 27 augusti 2009 11:32


Vackert och varmt väder!! :))


Jag och Sallie har precis varit ute på vår förmiddagspromenad. Vi tog rundan förbi mamma och tittade in. Sallie är heltokig i henne, hon har riktigt svårt att koppla av. Tillslut la hon sig på golvet, med viftande svans!!  Det räcker att mamma tittar på henne så flyger hon upp :))


Idag ska jag kamma och bada Sallie så det är eftermiddagens projekt. Till helgen är det utställning så det blir väl till att kolla över allt som ska med.


Tobbe åkte igår eftermiddag till Stockholm för att gå på kurs. Han kommer hem sent ikväll.


Min mage gillar inte riktigt pencilinen som jag äter. På apoteket sa de att det kunde vara bra med Dofilus eller dyl. så jag får nog köpa något sådant sen idag.


Ett stort GRATTIS till Jens, vår kompis, som fyller 25, nej jag mena 35 år idag!! Hipp hipp hurra :)

Ovido - Quiz & Flashcards