Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Kristina - 19 augusti 2009 08:40


Jaha, då var det dax för tidiga mornar igen. Jag hjälper ju Sandra med morgonbestyret. Så klockan ringer 6 varje dag och vid halv 7 är jag på benen. Hon äter frukost på skolan så det momentet behöver vi inte ta, men lite hjälp med kläderna och att köra henne till busshållsplatsen, eftersom Sandra inte ser så bra.


Igår betstämde jag mig för att skaffa en ny vana!! Direkt efter jag lämnat Sandra vid bussen så ska jag gå en runda med Sallie. Vi har aldrig gått morgonpromenader innan men jag tror det är rätt bra. Man kommer igång med dagen lättare då.  


Rundan är nu avklarad och det var skönt. Vädret avgör ju ganska mycket om HUR skönt det kan vara och idag skiner ju solen så det kunde ju inte bli bättre!! :))


Idag ska jag fortsätta med städning och plock. Det är ju friidrott också så det får nog bli en liten titt på tv:n med.


Hipp hipp hurra och Grattis till Elis som fyller 6 år idag och började skolan igår. Stor kille nu!! :))

Ovido - Quiz & Flashcards