Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Kristina - 28 augusti 2009 14:10


Håller just nu på att packa husbilen för resa mot norr, Vårgårda- Tånga Hed ;) Ja, jag tror inte att jag behöver släpa med någon dunjacka iallafall ;))


Sallie fick sitt bad först idag på morgonen så nu luktar hon så gott. Kamma och fixa gör jag imorgon när vi väntar.


Jag fick köra in och hämta Sandra vid 10.30 Hon hade lite ont i halsen och magen men det verkar inte som om det är någon fara. Vi åt givetvis på torget ;) och där läste jag på löpsedlarna, GT, att delar av Falkenbergs Gymnasieskola är stängt pga influensa. Flera lärare och elever är hemma. Tjejerna sa det igår när de kom hem och jag vet att det är ganska många som är hemma i olika klasser. Vi får väl se vad det blir av det. Det pratas iallafall väldigt mycket på radion om "grissjukan" Börjar bli lite tjatigt. Jag tror väldigt många hinner få influensan innan de ens kan bli vaccinerade.


Nu får jag packa vidare. Ska även hinna med affären innan vi åker.


Trevlig helg!!!

Ovido - Quiz & Flashcards