Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Kristina - 3 augusti 2009 13:23

Hur tråkigt kan det va, eller få va??? I morse gick jäklar i mig åskan så fönstrerna skallrade. Sen kom regnet och det regnar fortfarande. GRÅTT, GRÅTT, GRÅTT!!!


Nä nu får jag gaska upp mig och tänka på lite positiva saker.


Vad händer framöver??


  • Staketet ska bli klart
  • Vi ska åka till Danmark på sem. och utställning
  • Åka till Öland på utställning och träffa Sallies uppfödare
  • Åka på fler utställningar ;)
  • Huset ska kläs om och få nya fönster
  • Tobbe fyller äntligen 40 (tråkigt att vara ensam över sträcket) ;)
  • Starta kennel
  • Resa till Thailand
  • Förmodligen para Sallie med någon snygg hane och få en massa goa och söta valpar

Listan kan bli lång med "trevligheter". Så bara för att det är tråkigt idag så kan man ju glädjas åt allt trevligt som komma skall :)))


Så om jag städar och fixar nu så är jag redo, om nu solen skulle titta fram! :)

Ovido - Quiz & Flashcards