Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Kristina - 9 augusti 2009 22:45


Staketet är klart, äntligen!!


Jag målade grinden nu ikväll och vid 22.00 lade jag ner penslen. Tänkte slutat vid nio men var lite envis och ville inte måla igen i morgon. Skönt att äntligen vara klar med det :)) Lägger ut en bild imorgon.

Tobbe har börjat måla alla 170 st. brädor som snickarna ska sätta upp i oktober när dom börjar klä om huset. Det kommer nog att ta några dagar :(


När jag kom in nu ikväll var jag riktigt trött och jätte hungrig, så Sallies klippning får vänta tills imorgon.

Av Kristina - 9 augusti 2009 17:21


Idag har inte vädret varit så bra. Varmt, men med åska och regn i eftermiddag.


Tobbe städar husbilen och fyller den med grejor som ska med till Danmark.

Jag har kammat och badat Sallie och ikväll blir det klippning.

Maten är också avklarad och nu ska jag ta tag i tvätthögen.


Jag körde Johanna till Falkenberg, innan idag, där hon blev upphämtad av kompisen. Så nu är det i Göteborg och troligtvis på Liseberg. Hon kommer hem imorgon igen.

Ovido - Quiz & Flashcards