Alla inlägg under juli 2009

Av Kristina - 1 juli 2009 21:19

Idag har jag och Sandra kört Linn till Hultsfred. Linn ska vara på Popkollo i åtta dagar. Det blev många mil och många timmar i bilen så jag var ganska trött när jag kom hem. Som tur är har jag AC i bilen för det har varit varmt idag också. Än har vi inte fått något regn här på västkusten men på vår resa till Hultsfred så kom det lite regn mellan Vetlanda och Värnamo. Jag pratade med Linn för en stund sedan och dom hade fått regn och åska en stund efter att vi kört.

Lite regn hade inte skadat, men bara lite!! ;)


Johanna och Jompa målar uthusen och Tobbe packar husbilen. Vi ska köra till Karlskrona och campa över helgen. Vi hade först tänkt Marstrand men där var det kö för att få en plats så det blev Karlskrona istället.


Imorgon är det städning på firman som gäller och sedan blir det till att packa husbilen klar.


På måndag kommer våra vänner från Finland. De ska mellanlanda här ett par dagar innan de fortsätter till Danmark och Legoland. Det ska bli kul att träffa dom. Senast var för tre år sedan. När de är här så måste de även besöka Gekås, så dit åker vi på tisdag.


Nu börjar det äntligen svalna av lite så då får jag väl ta ett röj här hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards