Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Kristina - 23 juli 2009 22:57

Först var jag och tjejerna i stan och köpte ett halsband till Tobbe hos juveleranen. Jag och Tobbe hade bestämt att vi inte skulle köpa något till varandra, men löften är väl till för att brytas, eller?? ;)

Sen ringde jag till Tobbe och undrade om vi inte skulle gå ut och äta hela familjen, och det tyckte han var ett bra förslag. Så jag ringde till Gustaf Bratt och bokade bord till 20.00 Det var säkert över 10 år sedan vi var ute och åt hela familjen, iallafall här i Sverige. Plånboken blir så himla tom efter ett restaurang besök!!


Maten var jätte god. Vi lyssnade även på trubadurerna, det var två klasskompisar till Johanna, som spelade.

När vi kom till bilen fick Tobbe sitt lilla paket och han blev lite paff men också glad. Det var en silverring i ett svart läderhalsband. Han har en guldkjedja som han fått av mig för många år sedan så nu har han ett till att byta med.


Vi tog ingen efterrätt på restaurangen utan körde budget varianten, mjukglass på Mc Donalds. Sex glassar till samma pris som en på Gustaf Bratt ;))


Tobbe jobbar sin sista dag imorgon, sen går han på 3 veckors semester. Då blir det några vändor med husbilen, målning av brädor och annat pyssel här hemma.

Av Kristina - 23 juli 2009 10:44



Idag firar min man och jag Kristallbröllop.

Vi har alltså varit lyckligt gifta i 15 år!


Åren går fort men de är fyllda med alla roliga minnen och underbara stunder. Den största lyckan var när vi fick våra fina tjejer Johanna, Sandra och Linn.



Idag ska jag överraska min man.....men med vad det får jag berätta senare, han kanske kikar in här under dagen ;)


STOR puss och kram till min underbara man,

jag älskar dig!!

Ovido - Quiz & Flashcards