Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Kristina - 11 juli 2009 00:39

Så var denna dagen slut och nästa har faktiskt börjat ;) Jag sitter och väntar på att Linn ska komma hem. Hon är med några kompisar på Kräftfestivalen. De skulle bli hämtade av en kompis pappa vid halv ett.


Idag var det ju utställning i Tvååker, som inte ligger så långt här ifrån. Klockan ringde vid halv 7 och strax innan 8 körde jag och Sallie.


Vädret har varit ganska regnigt men vi klarade oss ganska bra en regnskur precis innan och en efter vi var klara. Sallie skötte sig jätte bra i ringen. Hon sprang och stod jätte fint. Hon var väldigt lugn och det berodde på löpet. Jag kanske bara ska ställa henne när hon löper ;))

Hon fick en slät 1:a och kritiken var jätte bra men det räckte inte. Jag var inte besviken utan ganska nöjd eftersom hon skötte sig så bra.


Jag träffade även Anki, min "bloggarkompis", och hennes hund Akito. Det var riktigt roligt. Hur det gick för henne kommer hon nog att berätta på sin blogg. Tåg resan från Stockholm med Akito hade iallafall gått bra.


Imorgon ska jag köra till Tvååker igen och bara titta och shoppa lite. Jag ska även kolla hur det går för Ann, en annan "bloggkompis" och vännina. Hon har ställt Tibbar idag och det gick väldigt bra, GRATTIS!!


En bild på mig och Sallie från i eftermiddags. Vi var riktigt slöa och trötta ;)

Ovido - Quiz & Flashcards