Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Kristina - 24 juli 2009 11:00

Grå, vit och lite blå himmel, hoppas det blir uppehåll!!


Idag ska jag och Sandra åka in till firman och städa. Tänkte göra det ordentligt, för nu när Tobbe ska ha semester så tänkte jag inte åka in lika ofta. Jag vill ju också vara lite ledig ;)


Semester, ja det har ju inte jag, igentligen på hela året. Eftersom jag är personlig assistent för Sandra så jobbar jag 4 timmar per dag hela året om och mest blir det ju när det tex. är lov. Fast jag brukar ta mig en ledig dag då och då. Oftast blir det när det är hundutställning för då kan jag åka själv.


Ikväll ska vi åka till Tobbes bror och fira hans sambo som fyller år. Det skulle visst bli grillat och det är ju aldrig fel!!


Det är också en stor fest, vid en sjö här i närheten, som Johanna och Linn vill gå på men jag, Tobbe och hans bror, som har en 16 årig son, vill helst inte att de åker dit. Festen ligger visst ute på facebook, msn och dyl. för ungdomarna vill att det ska komma väldigt mycket folk!!!! Sådana fester brukar inte bli bra. Det blir mycket fylla och bråk, för det mesta, för det kommer att blandas både stadsbarn och lantbarn.

 Jag undrar hur många FÖRÄLDRAR det är som vet detta???


Ungdomarna har inte vaknat än men jag tror att det kommer att bli bedjande ögon och tjat om att få åka. Det är nog bra att jag åker in till stan så slipper jag tjatet!! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards