Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Kristina - 12 juli 2009 19:04

Givetvis har ju Sallie sprungit ut och in idag, eftersom vädret varit ganska skapligt.


Poserar på favoritplatsen, trädgårdsklippan!! Byns bästa utsiktsplats ;))

Av Kristina - 12 juli 2009 18:36

Idag har varit en riktigt pysseldag. Jag har tvättat och lagt in tvätt. Sytt och grejat med ett lakan som blev en upphängnings plats för Sallies rosetter.

Jag tog även lite bilder på blommorna i min trädgård. Jag har verkligen ingen trädgård att skryta med, men när jag läste att Tin´s clematis inte blommade så bra, så var jag bara tvungen att ta en bild på min ;)


 Den är helt översållad med blommor, ända upp i stuprännan!!


Sen tog jag några bilder till. Är det någon som vet var de heter, för det vet inte jag ;))



Tobbe har varit ute och grejat han med. Först städade han sin bil och sedan blev det husbilens tur. Gräsmattorna har han också klippt. Han var även en sväng till återvinningen och slängde tidningar och batterier.


Nu börjar det gå mot kvällen och jag känner mig riktigt nöjd med dagen. Det är så skönt att få bort lite "måstegörasaker"  KRAM


Ovido - Quiz & Flashcards