Direktlänk till inlägg 11 september 2009

Fredag, kan det bli bättre??

Av Kristina - 11 september 2009 07:59


Förskylningen börjar släppa, bara slemhosta och lite nästäppa kvar Glad Idag bär det av till frissan och affären. Kyckling med ädelostsås på lördag och kasslergryta på söndag!!


Sallie mår bara bättre och bättre. Lite rastlös är hon allt så igår blev det ett litet race i trädgården med mig gapande efter, SLUTA!! Nu taggade ju det Sallie ännu mer så hon tog en extra sväng genom buskarna, busfrö!!Tungan ute


Imorgon ska vi nog köra till ELMIA i Jönköping. Det är Husvagn och Husbilsmässa. Tänkte köpa en ny husbil i 2 miljonersklassen.


Sandra hon hittade en fräck video på Youtube, Falkenbergslåten. Den är det gött gung i och Sandra gillade att hennes favvo ställe är med, Torggrillen!!




Nu ska jag äta lite frukost och dricka kaffe.


Ps. Det där med ny husbil var bara en dröm, lite väl dyrt, men drömma kan man ju alltid göra Flört Ds.

 
 
Sandra

Sandra

11 september 2009 16:56

Älskar Falkenberg!

http://litenpiprensare.bloggplatsen.se

 
Tin

Tin

11 september 2009 22:34

Vad vore livet utan drömmar?

http://tins.bloggagratis.se

 
Pia

Pia

13 september 2009 21:13

Ja, oj vilka drömmar man har ibland....Varje gång jag köper en triss, så tänker jag : Plötsligt händer det! :-) kram

http://wheaten

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 8 maj 2010 21:59

Sallie har äntligen fått sina efterlängtade valpar. Det blev 4 tikar och 1 hane. Alla mår jättebra och valparna växer så det knakar.   Jag tänker inte blogga längre utan vill ni följa mig och Sallie så finns vi på min hemsida www.irishbushmills.s...

Av Kristina - 4 mars 2010 09:11

  Nu har det äntligen hänt, som jag har väntat!!   Sallie gick äntligen i löp för 1½ vecka sedan och nu är hon parad med stiliga Sune. Det ska bli så spännande och jag hoppas verkligen att det "tagit" sig.    Valparna kommer då att födas i ...

Av Kristina - 11 februari 2010 11:34

Idag när jag kom upp ur den sköna sängvärmen så kollade jag på temperaturmätaren. Den visade -18,6 ute och +18,6 inne   Har mätaren gått sönder?? Fast så blev det -18,7 och då fattade jag att den var nog hel och att det var ruskigt kallt ute. En lite...

Av Kristina - 10 februari 2010 08:01

Jag skulle ju bli duktigare på att skriva här och det är väl inte för sent än, hoppas jag??      Som sagt så har vi varit i Thailand och kommit tillbaka igen. Det var två mycket goa veckor. Varmt och soligt med mycket bad, öl och mat. Det var hel...

Av Kristina - 31 december 2009 18:19

  Ja, tiden går fort när man har roligt, eller mycket att pyssla med. Här har det varit blandad kompott :)   Vi firar en väldigt lugn nyårskväll, ska nämligen köra och hämta ungdomar i natt.   Vi håller även på att packa och dona för på lör...

Ovido - Quiz & Flashcards